FLAME LIGHT został opracowany zgodnie z koncepcją lekkiego skrzydła, ale nie za wszelką cenę. I nie jest to najlżejsze z lekkich skrzydeł. Ten niewielki przyrost wagi przełożył się na większą trwałości skrzydła. Zastosowano między innymi taśmy nośne 12 mm, a nie taśmy z linek dyneema. Ułatwia to bardzo obsługę podczas ciasnych startów, na zmęczeniu i w grubych rękawiczkach. Główne linki nośne pozostają w oplocie.
Poza tym FLAME LIGHT posiada wszystkie niesamowite cechy FLAME.
Rozmiar | 9 | 11 | 13 | 16 | 19 |
Powierzchnia płaska m2 | 9 | 11 | 13 | 16 | 19 |
Ilość komór | 33 | ||||
Taśmy | 3 | ||||
Trymer cm | 10 | ||||
Rozpiętość płasko m | 6,3 | 6,8 | 7,3 | 8,1 | 8,8 |
Doskonałość projekt AR | 3,2 | ||||
Waga FLAME LIGHT | 1,67 | 1,83 | 2,04 | 2,36 | 2,68 |
Load test G | 6 |
[metaslider id=”879″]